تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

بلیط پاریس

بلیط هواپیما تهران پاریس فرانسه ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از خطوطی است که در کنار تمام خطوط مسیر تهران و پاریس در حال خدمت رسانی به مسافران است. بدین منظور می توانید با تکیه بر اطلاعات زیر بلیط تهیه کنید

بلیط فرانسه با ایرلاین ایران ایر

مبدا : تهران

مقصد : پاریس

ساعت پرواز تهران تا پاریس :                                       5 ساعت و 45 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا پاریس :                                          4221 کیلومتر

قیمت بلیطپاریس با هواپیمایی ایران ایر :                       13,212,000  ریال

بلیط هواپیما پاریس با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

 

گروهی از بازرگانان ایرانی در سال ۱۹۴۲، نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانین ایرویز تأسیس نمودند تا اولین بلیط پرواز ایرانی صادر شود . این شرکت به جابجایی مسافر و بار  و فروش بلیط در مسیرهای داخلی و منطقه‌ای می‌پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری نیز به اروپا انجام می‌داد. ناوگان آن از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی ۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای دی سی ۴ و ویسکانت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد و فروش بلیط های آن افزایش یافت.

 

در سال ۱۹۵۴، یک شرکت هواپیمایی خصوصی دیگر به نام پرشین ایرسرویسز (پاس) در تهران تشکیل شد. پاس فعالیت‌های خود را در زمینه حمل بار آغاز کرد و بعدها به حمل مسافر و فروش بلیط  در مسیرهای داخلی منتهی به تهران نیز پرداخت. این شرکت در سال ۱۹۶۰ پروازهای بین‌المللی خود را در مسیرهای اروپایی آغاز نمود. اینبلیط ها شامل تهران-لندن، تهران-پاریس، تهران-ژنو و تهران-بروکسل می‌شد. این پروازها با استفاده از هواپیماهای دی سی ۷ اجاره شده از شرکت سابنا انجام می‌گرفت.

در روز ۲۴ فوریه سال ۱۹۶۲، دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرسرویسز در یکدیگر ادغام شده و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با نام بین‌المللی ایران ایر (IRAN AIR) تأسیس گشت. این شرکت ملی اعلام شد و تمام امکانات و پرسنل دو شرکت مذکور را در اختیار گرفت. در همان زمان نشان هما برای این شرکت تازه تأسیس طراحی گشت و بر روی بلیط ها نقش بست .

هما پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز ویسکونت و آورویورک آغاز نمود و در سال ۱۹۴۶ به عضویت کاملیاتا در آمد.

بلیط اطلس جت

هواپیمایی اطلس جت در سال 2001 در استانبول آغاز به کار کرد و دارای هواپیماهای ایرباس و بوئینگ میباشد و طول عمر هواپیماهای اطلس جت برای  بلیط های آن کمتر از 15 سال میباشد. 

مقصدهای فعلی بلیط های  هواپیمایی اطلس جت ترکیه :
1.تهران استانبول تهران - سلیمانیه و اربیل عراق – قبرس شمالی ترک فرودگاه ارجان - پرواز داخل ترکیه ( استانبول – انتالیا – میلاس بدروم – ایغدیر – وان – قاضی انتب – دالامان – کایسری ) 

 بلیط های ارزان قیمت تهران به مقصدهای اطلس جت را میتوانید با ارزان ترین قیمت از دفتر فروش اصلی این شرکت (سفرهای 5 ستاره) 

برای مسافرینی که به ترکیه مسافرت می کنند ، هواپیمایی اطلس جت نامی آشناست . علاوه بر پروازهای چارتر که این شرکت هواپیمایی در سالهای اخیر بین شهر های مختلف ایران و ترکیه برقرار کرده است ، یکی از مشهورترین ایرلاین های داخلی در ترکیه میباشد . اطلس جت در سال 2001 میلادی و با 2هواپیمایی بوئینگ شروع به فعالیت نموده است.

و اکنون با در دست داشتن ناوگانی از ایرباسهای مدرن 320 و321 و330 به فعالیت خود ادامه می دهد. 

از ویژگیهای بسیار مهم این هواپیمایی سرویس   بلیط اتوبوس رایگان است که به مسافرین خود ارائه می دهد اگر به وب سایت این هواپیمایی مراجعه نمایید جدولی را می بینید که مسیر هایی را که شامل ترانسفر رایگان می گردند ذکر شده است.
به علاوه این هواپیمایی در مسیر سیستم پذیرایی نیز دارد و درمقایسه با هواپیمایی های دیگر از نرخ مناسبی برخوردار است.
درحال حاضر  بلیط پرواز ازتهران در مسیرهای استانبول، آنتالیا، ازمیر، بودروم، دالامان، ارجان(قبرس)، لندن و... با قیمتهای مناسب برقرارمیباشد. 

نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی

نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی

در تور دبی 94 از این نمایشگاه دیدن کنید. نمایشگاه سخت افزار و ابزارهای دبی 2 تا 4 ژوئن 2015 در محل نمایشگاه های بین المللی دبی در سالن شیخ رشید برگزار می گردد. ورود کودکان زیر 16 سال به این نمایشگاه ممنوع می باشد. همه شرکت کنندگان در این نمایشگاه این فرصت را پیدا می کنند تا سطح  کیفی و بازده محصولات سخت افزاری خود را بالا ببرند. در این نمایشگاه نشست ها، سمینارها، کنفرانس های مختلفی برگزار می شود در آخرین محصولات ابزاری و سخت افزاری به نمایش در خواهد آمد. علاقه مندان می توانند با رزرو توردبی از این نمایشگاه پر بازده دیدن کنند.

مطالب مرتبط:

 

مرکز خرید ابرج دبی

 

در تور دبی تعطیلات خرداد 94 از این مرکز خرید، خرید کنید. مرکز خرید ابرج دبی در سال 2006 در  منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سبخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز، انواع مغازه ها و بوتیک ها  به  فروش جواهرات، لوازم الکتریکی، عطر و وسایل آرایشی، پوشاک و لباس، کیف و کفش و... می پردازند. در تور دبی 94 از این مرکز خرید بازدید کنید. در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی خوشمزه را در آن جا میل کنید. یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و مسافران تور دبی به راحتی می توانند در این مرکز به خرید بپردازند.

مرکز خرید ابرج دبی

مرکز خرید ابرج دبی

مطالب مرتبط:

 

 

قلعه الفهدی دبی

در تور دبی 94 از این قلعه بازدید کنید.قلعه الفهیدی‌ دبی قدیمی ترین بنای دبی است که در سال 1800 ساخته شده است.در زمان های قدیم از این قلعه برای دفاع از شهر در برابر قبایل جنگجوی کشورهای دیگر استفاده میشد.در تور دبی خرداد 94 از بازدید این قلعه لذت خواهید برددیوارهای این قلعه از مرجان و صدف دریا و سقف آن از گل، گچ و ساقه برگ های نخل درست شده است و اشکوب بالایی توسط تیرهای چوبی نگه داشته می شود. در ورودی قلعه، یک در بزرگ با میخهای‌ آهنی وجود دارد و دیوارها و برجهای‌ جنگ‌زده آن نشان دهنده جنگ های زمان گذشته است.این قلعه در موزه دبی قرار دارد و گردشگران تور دبی می توانند از آن بازدید کنند. 

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

قلعه الفهدی دبی

مطالب مرتبط: