تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

هتل های 5 ستاره دبی

 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی

هتل های 4 ستاره دبی

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی

 

هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی

هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی - Carcosa Seri Negara - از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و در شمار هتل های پنج ستاره مالزی قرار دارد. این هتل تور مالزی 94 دارای 130 اتاق شیک و لوکس می باشد. تمامی اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام, سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته و گاو صندوق را دارا می باشند.

از امکانات هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی می توان به رستوران و بار, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, سرویس ترانسفر برای میهمانان تور مالزی اشاره کرد. همچنین این هتل زمین گلف بسیار بزرگی را دارا می باشد. میهمانان تور مالزی 94 در زمان اوقات فراغت خود نیز می توانند به ورزش هایی نظیر تنیس بپردازند و یا از آرامش باغ زیبای هتل لذت ببرند.

آدرس هتل کارکوسا سری نگارا کوالالامپور مالزی : Taman Tasik Perdana, KL Sentral, Kuala Lumpur, Malaysia 50480


هتل اسکات کوالالامپور مالزی

 

هتل اسکات کوالالامپور مالزی

هتل اسکات کوالالامپور مالزی - Ascott Kuala Lumpur - در مرکز شهر کوالالامپور قرار دارد. این هتل در امتداد برجهای دوقلو پتروناس، پارک کی ال سی سی و راه اهن نور قرار دارد که امکان بازدید از آکواریوم و مرکز خرید کی ال سی سی را برای مسافران تور مالزیآسان می نماید. در نزدیکی آن تعداد زیادی رستوران، بار، مغازه نیز وجود دارد.

هتل اسکات کوالالامپور مالزی دارای 221 اتاق بسیار شیک و زیبا می باشد طراحی اتاق ها بی نظیر است و با سنگ کف مرمر تزئین شده است. این هتل تور مالزی 94 دارای اتاق جلسه کاملا مجهزی می باشد از این رو علاوه بر توریست ها، توجه تعداد زیادی از مدیران را به خود جلب کرده است و هتلی مناسب هم برای مسافران کاری و هم تفریحی به حساب می آید 

از دیگر امکانات هتل اسکات کوالالامپور مالزی می توان به ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز بدنسازی , مرکز سلامت و آبگرم اشاره کرد. این هتل با امکانات کامل به صورت 24 ساعته آماده ارائه بهترین خدمات به شما میهمانان تور مالزی می باشد تا سفری خوش و دوست داشتنی را برای شما به ارمغان آورد.

هتل اسکات کوالالامپور مالزی

 


سرزمین عجایب مالزی

 

سرزمین عجایب مالزی

سرزمین عجایب مالزی یک پارک تفریحی در اطراف یک معدن قدیمی می باشد که دارای انوع ورزش های آبی مختلف، سواری های سرگرم کننده ، خانه زمستانی با برف و انواع رستوران های گوناگون و دیگر امکانات است که گردشگران تور مالزی 94 را به خود جلب می نماید. این پارک زیبایی منحصر به فردی نیز دارد، بر روی دریاچه تلائلو درخشش صفحه نمایش لیزری بزرگ در هنگام شب بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند . این محل تفرجگاهی بسیار جذاب و سرگرم کننده برای کلیه سنین و همچنین گردشگران تور مالزی میباشد. این تفریحگاه شامل یک باغ وحش نیز هست و با ماشین حدود 35 دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد.

سرزمین عجایب مالزی