تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

هتل آرا دهلی نو هند

هتل آرا دهلی نو هند

هتل آرا دهلی نو هند

هتل آرا دهلی نو هند


هتل  آرا دهلی نو هند برای مسافرین تور هند آذر 94 خدماتی از قبیل : خانه داری ،ترانسفر فرودگاه ،لباسشویی ،خشکشویی ،صبحانه در اتاق - اتو کشی ، صرافی ،بسته های نهار ،خدمات تورها ،فکس و کپی ،دستگاه خودپرداز ،خدمات تهیه بلیط ،کرایه اتومبیل ،امکانات اتاق  VIP را به مسافرین تور هند پاییز 94 ارائه می دهد. همچنین امکاناتی مثل جکوزی ،سونا ،حمام ترکی و بخار  را دارا می باشد.

هتل آرا دهلی نو هند

 


مطالب مرتبط:

هتل دبی کلاریج دهلی نو هند

 این هتل هتلی 5 ستاره و مناسب برای مسافرین تور هند آذر 94 است.این هتل در شهر دهلی نو واقع شده است . فاصله این هتل تا مرکز شهر 3 کیلومتر فاصله دارد. هتل دبی کلاریج دهلی نو هند تا فرودگاه بین المللی ایندیا گاندی  18 کیلومتر فاصله دارد.

هتل دبی کلاریج دهلی نو هند برای مسافرین تور هند تعطیلات آذر 94 دارای خدماتی همچون مرکز ماساژ ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سرویس مستخدم ، سرویس ایاب و ذهاب و ... میباشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

هتل های خوب هند

هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند

 هتل هیلتون گاردن این ساکت دهلی هند هتلی 4 ستاره است.این هتل دارای 114 اتاق میباشد.امکانات این هتل برای مسافرین تور هند آذر 94 لباسشویی ،خشکشویی ، اتوکشی ، صبحانه در اتاق ،بسته های ناهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، جکوزی ، استخر سرباز (تمام فصول ) ،ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ،مرکز بدنسازی و همچنین اتاق برای معلولین را به مسافرین تور هند پاییز 94 خود ارائه میدهد.

 

  

 

  

 

 

 

 


هتل ادی لیلا کمپینسکی گارجاوننیو دهلی نو هند هتلی 5 ستاره است.این هتل خدماتی را به مسافرین تور هند آذر 94 خود ارائه میدهد.این خدمات از قبیل امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، کرایه اتومبیل میباشد.همچنین این هتل برای مسافرین تور هند تعطیلات آذر 94 امکاناتی از قبیل استخر روباز ، ماساژ ، جکوزی ، سونا و مرکز سلامت و آبگرم را دارا میباشد.

مطالب مرتبط:

جاذبه های آنتالیا

آسپندوس آنتالیا

این شهر تاریخی با فاصله چهل کیلومتر از شهر  آنتالیا برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 قرار گرفته است .یکی از جاذبه های تاریخی  تئاتر باستانی این شهر به شمار می آید. آمفی تئاتر آسپندوس یکی از مهم ترین تئاترهای روباز دنیا به شمار می آید و به رودخانه کوچوکای ختم میشود، در طول تاریخ از اهداف امپراطوری های گوناگون بوده است.


اولیمپوس آنتالیا

اولیمپوس که نامش برگرفته از کوه های اولیمپوس است.و با فاصله پانزده  کیلومتر از شمال شهر قرار گزفته است و به دلیل سرسبزی بسیار، درختان ساحلی، انجیرهای وحشی ،درختان مو و کاج های بلند و همچنین سواحل زیبایش و مکانهای باستانی بسیار معروف است.و بسیار مورد توجه مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 میباشد.

 مطالب مرتبط:

جاذبه های توریستی آنتالیا

یکی از جاذبه های توریستی آنتالیا برای مسافرین تور آنتالیا آذر 94 غار کارائین است  که در فاصله سی کیلومتری شهر آنتالیا و در ضلع شرقی کوه چان قرار گرفته . یکی از ویژگیهای بارز این منطقه به لحاظ زمین شناختی  تعلق آن به دوران پارینه سنگی است . غار کارائینی از قدیمی ترین نقاط اقامتگاه مردم در کشور ترکیه است . این نقطه دارای یک ورودی مستقل است که با روشنایی خورشید روشن شده و در ادامه به سه سالن بمیرشد . در درون موزه کوچکی که در کنار درورودی این غار قرار گرفته  برخی از آثار قدیمی که عمر آنها به صد و شصت هزار  سال پیش از میلاد مسیح بمیرسد به نمایش گذاشته شده اند که در نوع خود دیدنی هستند  . خرابه های شهر ترسوس با قرار گرفتن در ارتفاعات  یک فلات هزار و پنجاه متری در منطقه غربی کوهستان گوللوک از مناطق گردشگری  دیگر این منطقه میباشند .این غار یکی از جاذبه های توریستی آنتالیا برای مسافرین تور آنتالیا پاییز 94 میباشد. 


غار دامالاش آنتالیا

این غار مکانی است که مسافرین تور آنتالیا آذر 94 در آن به بازدید مناظر خارق العاده و دیدن سنگهائی تغییر شکل یافته نیز می روند .دیوارهای سنگی این غار  به طور عجیبی در طول مدت زیاد تغییر شکل داده و تصاویر زیبایی را ساخته اند.همچنین در این مکان موزه قوم نگاریو باستان شناسی نیز وجود دارد. (این موزه همه روزه بجز روزهای دوشنبه برای بازدید کنندگان ا باز است). در این منطقه 3 غار دریایی دیگر وجود دارد به نامهای فسفرلوماعارا به معنای غار فسفری که پوشیده ازترکیبات سنگی شب تاب درخشان است.غار دیگر غار کیزلارماعاراسی"است که به معنای غار دخترها است زیرا در قدیم محل نگهداری اسیران زن توسط دزدان دریائی بوده است و غار سوم غار عاشیک لا ر ماعاراسیاست.دسترسی به این سه غار با قایق امکان پذیر است.این غار یکی از جاذبه های توریستی برای مسافران تور آنتالیا پاییز 94 میباشد.


مطالب مرتبط: