تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

نرخ مناسب تور کیش


پرسش: نرخ تور کیش,28 دی ماه 5 نفر

sanaz

تاریخ طرح پرسش: 96/09/23

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش زمستان 96 برای 28 دی ماه و به تعداد دو نفر بزرگسال و سه فرزند با سن های دوازده، هشت و سه ساله ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: حداقل نرخ تور کیش در این بازه زمانی برای هر نفر معادل 550 هزار تومان و هزینه تور کیش برای کودک سه ساله 420 هزار تومان می باشد. ارائه خدمات رایگان تور صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش بهمن 96 به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد. تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران تور کیش فروردین ماه 97 درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات دیگر، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره شایلی کیش

هتل شایلی کیش

 

پرسش: تور کیش قیمت مناسب,سوم دی ماه 6 روز

مهرناز

تاریخ طرح پرسش: 96/09/21

 

پرسش: سلام، یک تور کیش زمستان قیمت مناسب برای سوم دی ماه به مدت زمان شش روز می خواستم ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: باسلام، حداقل قیمت تور کیش در این بازه زمانی برای هر نفر معادل 850 هزار تومان و اقامت در یک هتل سه ستاره با ارائه خدمات رایگان صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در چندین ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش اردیبهشت ماه 97 به دلخواه انتخاب کنید. هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتلهای کیش به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید. تعداد روزهای تور کیش بهار به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد.

گفتنی است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت  کسب اطلاعات بیشتر از نرخ های دقیق تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، تورهای ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره قائم کیش

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش

 

پرسش: نرخ تور کیش از اصفهان,دی ماه 7 روز

Sadaf

تاریخ طرح پرسش: 96/09/21

 

پرسش: سلام، در خصوص نرخ تور کیش نوروز از اصفهان برای دی ماه به مدت هفت روز اقامت ممنون میشم راهنماییم کنید؟

پاسخ: با سلام، حداقل نرخ تور کیش از مقصد اصفهان برای دی ماه و اقامت در یک هتل سه ستاره با ارائه خدمات صبحانه، استقبال فرودگاهی و درصد تخفیفات گردشگری تور کیش تعطیلات نوروز برای هر نفر معادل 840 هزار تومان نیز می باشد.

تورهای کیش همه روزه در دوازده ساعت پروازی مختلف انجام میشود، بنابراین می توانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود، ساعت پروازی خود را برای تور کیش فروردین به دلخواه انتخاب کنید. برای آگاهی بیشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار کلیه مسافرین آژانس قرار میگیرد.

از آنجایی که بلیط و واچر هتل به صورت الکترونیکی صادر میشود برای تهیه تور کیش اردیبهشت نیاز به مراجعه حضوری به آژانس نیز وجود ندارد و مسافرانی که به دلیل بعد مسافت و یا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نیستند، می توانند پس از واریز وجه، مدارک تور را به صورت ایمیل و یا فاکس دریافت کرده و سفر خود را انجام دهند.

هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشید که زمان تخلیه و تحویل اطاق در هتل های تور کیش تعطیلات نوروز 97 به ترتیب ساعت 12 و 14 می باشد. البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از این زمان باشد می توانید پس از تخلیه اطاق چمدان های خود را به لابی هتل تحویل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید.

تعداد روزهای تور کیش از اصفهان به دلخواه مسافر قابل تغییر می باشد. ولی به طور معمول این تورها به شکل دو شب و سه روز و یا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست میشود.

شایان ذکر است، قیمت هتل ها برای ایام مختلف هفته متفاوت می باشد. مثلا در روزهای آخر هفته دارای افزایش نرخ و روزهای ابتدای هفته کاهش نرخ است. همچنین قیمت هتل ها در ایام تعطیل از روزهای عادی گرانتر می باشد. لازم به توضیح است نرخ ذکر شده ممکن است با توجه به ساعت پروازی و نوع پرواز و تاریخ سفر متغیر باشد. جهت اطلاع از نرخ های دقیق تور کیش اسفند 96 متناسب با شرایط و خدمات، نحوه رزرو، پیشنهادات بهتر و تور های ترکیبی، ساعات و تاریخ پروازی و نوع هتل می توانید با شماره های 02142632 و 88530609 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات کامل را از کارشناسان گردشگری دریافت نمایید.

 

 عکس ها و تصاویری از هتل سه ستاره سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش انتخابی خوب در تور کیش بهمن

تور کیش فروردین 97


هتل الیت کیش

هتل الیت کیش جزء یکی از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد و اخیرا مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل الیت کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است و دسترسی آسان به ساحل جزیره کیش از مزیت های این هتل بوده و همچنین نزدیک به بازار مرجان و پردیس می باشد. از دیگر مزیت های این هتل که مورد توجه خاص میهمانان تور کیش نوروز می باشد داشتن رستوران شیشه ای بر روی آب است که بر زیبایی های این هتل می افزاید. هتل الیت کیش از لحاظ قیمت بسیار مناسب بوده و امکانات و خدمات رفاهی ویژه ای را ارائه می دهد.

امکانات هتل الیت کیش:

اینترنت وای فای رایگان در لابی و اتاق ها، رستوران شیشه ای، لابی، صندوق امانات، لاندری، تاکسی سرویس در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، کافی نت، کافی شاپ، نمازخانه، ماهواره، خدمات پزشکی، فضای سبز، سالن همایش و کنفرانس، روم سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل الیت کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل الیت کیش

هتل الیت کیش

هتل گامبرون کیش

هتل پنج ستاره گامبرون هتلی تازه تاسیس شده و مجلل با نمای سفید و طراحی زیبا در میدان ساحل، قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل در تور کیش اردیبهشت 97 و در زمینی به مساحت 10500 مترمربع ما بین میدان سیری و میدان درویش قرار دارد. هتل گامبرون کیش دارای فضای سبزی زیبا و باطراوت همراه با آب نماها و آلاچیق های شیک و چشم نواز می باشد.

گامبرون به معنای خرچنگ، نام قدیمی بندر عباس در زمان پرتقالی ها بوده است که بعد از خروج پرتقالی ها در دوره شاه عباس صفوی این شهر به بندر عباس تغییر نام یافت. این هتل در نزدیکی دریا واقع شده و از مکان های دیدنی نزدیک هتل، پارک آهوان است و همچنین نزدیک ترین بازار به این هتل بازار زیتون می باشد. از خدمات رایگان هتل گامبرون کیش سرو صبحانه به صورت بوفه و استقبال فرودگاهی نیز می باشد.

امکانات هتل گامبرون کیش:

برخی از امکانات هتل گامبرون کیش برای میهمانان تور کیش بهار 97  شامل: رستوران، اینترنت وای فای، سالن همایش، استخر، سونا، جکوزی، استخر روباز، خشکشویی، سالن بدنسازی، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات پزشکی، سالن ماساژ، روم سرویس، صندوق امانات، ماهواره، عابر بانک، لاندری در تور کیش تعطیلات عید نوروز ، آرایشگاه مردانه و زناانه، کتابخانه، زمین تنیس، قایق سواری، جت اسکی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گامبرون کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل گامبرون کیش

هتل گامبرون کیش

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش جزء یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش در تور کیش نوروز بوده و هتلی تازه تاسیس می باشد. این هتل دارای زمینی به مساحت 10500 مترمربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل طراحی و در حال اجراست. هتل پالاس کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و همچنین فاصله هتل تا فرودگاه کیش با اتومبیل بیست دقیقه می باشد.

تفاوت هتل پالاس با سایر هتل های کیش، استخر غیرمسقف در طبقه پانزدهم و سالن سینما در تور کیش بهار با ظرفیت دویست و شصت و چهار صندلی و سالن لوکس فرهنگی در راستای برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش، مابین میدان سیری و میدان داریوش، هتل پالاس کیش

امکانات هتل پالاس کیش:

برخی از امکانات هتل پالاس برای پذیرایی از میهمانان تور کیش فروردین شامل: لابی، رستوران، پارکینگ، سوئیت، استخر، اینترنت در لابی و اتاق ها، ماهواره، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، فضای سبز، تهویه مطبوع هوا، خدمات اتو، خدمات لباسشویی و خشکشویی در تور کیش اردیبهشت، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پالاس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل پالاس کیش

هتل پالاس کیش

 

امکانات ویژه هتل های کیش


هتل قاصدک کیش

هتل قاصدک کیش جزء یکی از هتل های تک ستاره جزیره کیش بوده و در بلوار دریا جزیره واقع شده است. این هتل از نظر قیمت یکی از ارزانترین هتل های کیش است. هتل قاصدک کیش در واقع یک مهمان پذیر است که دارای محیطی بسیار تمیز است و علاوه بر این، این هتل در موقعیت مکانی خوبی در تور کیش اردیبهشت قرار دارد و نزدیکی به بازارهای کیش نظیر: بازار زیتون، مرکز تجاری و بازار ونوس است و همچنین نزدیک اماکن تفریحی کیش نظیر: اسکله تفریحی کیش و پارک دلفین ها می باشد.

از جمله مزیت های هتل قاصدک کیش تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و قیمت ارزان و مناسب می باشد که مورد توجه گردشگران تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 قرار گرفته است.

امکانات هتل قاصدک کیش:

لابی، رستوران، سوئیت، اینترنت، حمل و نقل، کافی شاپ، تاکسی سرویس در تور کیش بهار 97، نمازخانه، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سرویس بهداشتی ایرانی و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قاصدک کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قاصدک کیش

 

هتل شایلی کیش

هتل شایلی کیش یکی از هتل های سه ستاره خوب جزیره کیش بوده و در سال 1394 به بهره برداری رسیده است. این هتل از 40 اتاق و سوئیت در یک طبقه بنا شده است. هتل شایلی کیش در موقعیت خوبی قرار دارد و دسترسی آسان به دانشگاه صنعتی شریف و مرکز خرید ونوس که از ویژگی های خوب این هتل محسوب می شود و همچنین دسترسی آسان به ساحل و دریا و قرارگیری ساحل در محدوده دو کیلومتری از هتل می باشد و علاوه بر این فاصله هتل تا فرودگاه 7 کیلومتر و تا پارک دلفین ها 7.2 کیلومتر  در تور کیش فروردین می باشد. هتل شایلی کیش دارای رستورانی در طبقه اول با ظرفیت 150 نفر می باشد و همچنین دارای کافی شاپی در طبقه اول و ساعت کاری تمام وقت می باشد.

امکانات هتل شایلی کیش:

برخی از امکانات هتل شایلی برای پذیرایی از میهمانان تور کیش تعطیلات عید نوروز شامل: رستوران، کافی شاپ، برخورداری اتاق ها از امکانات رفاهی و بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی، تاکسی سرویس، روم سرویس، پذیرش تمام وقت، اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی، سرو صبحانه در اتاق، خدمات ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان، خشکشویی، خدمات اتو، فضای سبز، لاندری، صندوق امانات و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل شایلی کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل شایلی کیش

 

هتل برج های طلایی کیش

هتل پنج ستاره برج های طلایی کیش در نوار ساحلی جزیره کیش بین میدان مرجان و پارس احداث گردید. این هتل در زمینی به مساحت 15350 مترمربع واقع شده است. هتل برج های طلایی کیش دارای 318 باب اتاق با تمامی امکانات رفاهی و اقامتی ویژه میهمانان تور کیش نوروز می باشد.

امکانات هتل برج های طلایی کیش:

برخی از امکانات هتل برج های طلایی کیش شامل: رستوران، کافی شاپ، مهد کودک، خدمات عمومی مانند بانک، سوپر مارکت، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی و ایروبیک، سالن بیلیارد، تاکسی سرویس، سالن کنفراس و همایش، لابی مرکزی با طراحی خاص، برق اضطراری و سیستم اطفای حریق، سیستم سرمایش  Spilet Unit به طور مستقل در تور کیش فروردین 97، دوربین مدار بسته، آنتن مرکزی، دو استخر روباز مشرف به دریا، یک استخر مسقف در طبقه منفی یک، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل برج های طلایی کیش: 02142632 - 88530609

 

 هتل برج های طلایی کیش

 

رزرو بهترین هتل های 5 ستاره کیش


هتل پارمیدا کیش

هتل پنج ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال 93 در مجاورت مرکز تجاری کیش احداث گردید. این هتل در مقابل پارک شهر کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی و تفریحی و تجاری کیش برخوردار است. اتاق ها و سوئیت های هتل مجهز و از چیدمان کم نظیر و بسیار تمیز این هتل به شمار می آید و دارای 81 اتاق در چهار طبقه می باشد. هتل پارمیدا با امکانات رفاهی و کادر مجرب و آموزش دیده میزبان میهمانان گرامی تور کیش تعطیلات عید نوروز 97 می باشد.

هتل پارمیدا کیش جزء هتل های نوساز جزیره کیش می باشد و در محوطه ی هتل وسایل تفریحی مختلفی مانند دوچرخه، اسکوتر و ماشین برقی اجاره داده می شود. این هتل با دارا بودن رستوران در طبقه همکف با ظرفیت 170 نفر و با سرو انواع غذاهای متنوع و خوشمزه سنتی میزبان میهمانان تور کیش بهار 97 می باشد و همچنین این هتل از کافی شاپی در طبقه همکف و کافه سنتی در محوطه برخوردار است و در نهایت آتلیه ی عکاسی هتل خاطرات به یاد ماندنی سفر و اقامتان را ثبت می کند.

فاصله هتل پارمیدا کیش همراه با اتومبیل تا مراکز خرید و تفریحی کیش نظیر: بازارهای پردیس یک و دو 3 دقیقه، بازار مروارید 5 دقیقه، بازار مرجان 6 دقیقه، فرودگاه کیش 10 دقیقه، پلاژ ساحلی بانوان 6 دقیقه، کشتی یونانی 19 دقیقه، پارک دلفین ها 9 دقیقه، پارک ساحلی مرجان کیش 7 دقیقه در تور کیش فروردین می باشد.

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات، هتل پارمیدا کیش

امکانات هتل پارمیدا کیش:

رستوران، لابی، پذیرش تمام وقت، اینترنت در لابی و اتاق ها، پارکینگ مسقف با ظرفیت 30 خودرو در تور کیش اردیبهشت 97، کافی شاپ، سالن همایش، سالن کنفرانس، روم سرویس، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم تهویه هوا، اسپا، استخر، جکوزی، سونا، لاندری، کافی نت، صندوق امانات، فضای سبز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل پارمیدا کیش در تور کیش نوروز 97 : 02142632 - 88530609

 

هتل پارمیدا کیش

هتل پارمیدا کیش

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش و اولین هتل دریایی در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر و با اکو سیستم طبیعی احداث گردید. این هتل در دو فاز طراحی شده است که فاز اول بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی (در حال احداث) می باشد. موقعیت جغرافیایی و نوع سازه خاص این هتل سبب شده تا مناظر زیبایی را برای میهمانان تور کیش بهار فراهم آورد، از جمله این مناظر طلوع و غروب زیبای خورشید، تصاویر فوق العاده از دریا، امواج، مرجان ها، رقص ماهیان و لاک پشتها، فضای سبز، ساحل و ... است.

هتل ترنج کیش دارای صد سوئیت بر روی دریا بوده که این سوئیت ها دارای کف شیشه ای و بالکن اختصاصی است. واحد ها چهل متری، شصت متری و صد و بیست متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و دو خوابه VIP می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود یک کیلومتر با هم فاصله دارند و به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالای تصویر بر روی خلیج فارس یک بته جقه حک شده است و برای خدمات رسانی به میهمانان تور کیش فروردین و حمل و نقل روزانه مسافران از ماشین ترولی گلف استفاده می شود.
احداث دو جزیره مصنوعی در هتل برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی از دیگر اقدامات این مجموعه است. برای احداث این هتل دریایی در یک منطقه مناسب تحقیقاتی صورت گرفت تا اینکه در این منطقه به علت یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر، بوده و اختلاف سطح شدید پس از 1000 متر در دریا ایجاد یک موج شکن طبیعی نموده که همین امر سبب شد تا هیچگاه این محدوده موج شدید یا طوفان نباشد.
برخی از خدمات رایگان اتاق های هتل ترنج کیش شامل: ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، سرو صبحانه بوفه، اینترنت، سرویس روزمره به مراکز خرید، سالن بدنسازی، خانه کودک، والیبال ساحلی، مینی بار می باشد.
 
آدرس: جزیره کیش، ابتدای جاده جهان، به سمت کلبه هور، هتل ترنج کیش

پارکینگ، پذیرش تمام وقت، روم سرویس، سالن کنفرانس در تور کیش اردیبهشت، رستوران خورشید روی دریا با کف شیشه ای، رستوران تاج( سرو صبحانه بوفه و سرو عصرانه)، رستوران ساحلی( سرو نهار و شام بوفه)، کافی شاپ ساحلی، فست فود ساحلی، سالن اسپا و ماساژ، سالن جیم (ورزشی) بر روی آب، خانه بازی کودک، دوچرخه سواری، اورژانس، اجاره خودرو، لاندری، سالن بازی ساحلی(بیلیارد، فتبال دستی، ایرهاکی)، کافه گلف، لمکده سنتی ساحلی، آتلیه عکاسی در تور کیش تعطیلات عید نوروز و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل ترنج کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

 

هتل آسیا کیش

هتل آسیا کیش جزء یکی از هتلهای تک ستاره جزیره کیش می باشد که می توان با بهترین قیمت در این هتل اقامت داشت. این هتل از گردشگران خارجی در تور کیش بهار  که دارای ویزای کیش می باشند نیز پذیرایی می کند. هتل آسیا کیش از 19 باب اتاق با 80 تخت خواب تشکیل شده است و اتاق های این هتل دو، سه و چهار تخته اند.

فاصله هتل آسیا کیش تا مرکز شهر 15 دقیقه، تا فرودگاه کیش و دریا 20 دقیقه می باشد و این هتل از مرکز شهر کیش و مراکز خرید دور می باشد اما دسترسی به مرکز شهر، با توجه به وجود سرویس ها و تاکسی ها به راحتی امکان پذیر است.

شایان ذکر است که قیمت هتل آسیا کیش، به صرفه و اقتصادی است و برای میهمانان تور کیش نوروز که به دنبال هتلی با قیمت ارزان می باشند گزینه خوبی ست.

امکانات هتل آسیا کیش:

رستوران، لابی، ماهواره،کافی شاپ، فضای سبز، یخچال، تلویزیون، سوئیت، حمل و نقل، نمازخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل آسیا کیش در  تور کیش فروردین 97: 02142632 - 88530609

 

 

 هتل آسیا کیش

تور کیش خوب


هتل گاردنیا کیش

هتل چهار ستاره گاردنیا کیش مجموعه اقامتی و رفاهی در زمینی به مساحت ده هزار مترمربع  در سال 1387 بنا شده است.هتل گاردنیا کیش در سه فاز ساختمانی شروع به ساخت گردید. فاز یک ساختمانی آن در سال 1390 با بیست و یک واحد ویلایی با انواع اتاق های 2، 3 و 4 نفره با فضای دلباز و حریم فضای سبز افتتاح گردید. فاز دوم مجموعه گاردنیا متشکل از ساختمان اصلی در پنج طبقه سراسری باران، کافی شاپ 24 ساعته نسیم، رستوران نخل، نمازخانه و سی و شش اتاق با ظرفیت های 1 تا 4 نفره در سال 93 احداث شد. 

هتل گاردنیا کیش از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است که امکان دسترسی آسان به مراکز خرید و تفریحی را برای گردشگران تور کیش اردیبهشت 97 فراهم می نماید. این هتل دارای محیطی آرام و تمیز و فضای سبز و آلاچیق نیز می باشد. از جمله خدمات رایگان هتل گاردنیا کیش شامل: استقبال فرودگاهی، اینترنت، سرو صبحانه بوفه و سرویس به مراکز خرید می باشد.

آدرس : جزیره کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ

امکانات هتل گاردنیا کیش:

اجاره اتومبیل بدون راننده، اجاره دوچرخه، اسکوتر، رستوران نخل، چایخانه سنتی، سالن بیلیارد و تفریحات، خدمات تفریحی و گردشگری در  تور کیش نوروز 97 (بازدید از مناطق گردشگری نظیر:شهر حریره، بندرگاه باستان، کلبه هور، آکواریوم طبیعی، کشتی یونانی، درخت سبز، پارک ساحلی مرجان و ... اشاره کرد)، کافی شاپ 24 ساعته و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گاردنیا کیش در  تور کیش نوروز 97: 02142632 - 88530609

 

 هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

 

هتل گلدیس کیش

هتل دو ستاره گلدیس کیش در زمینی به مساحت 6500 مترمربع در سال 1369 احداث گردید.  در تور کیش تعطیلات عید نوروز این هتل به عنوان قدیمی ترین هتل های کیش می باشد و در سال 1379 مورد بازسازی قرار گرفت و در همین سال با تغییراتی که در سازمان عمران جزیره کیش به وجود آمد به مدت بیست و یک سال موظف به ارائه خدمات به مسافران خارجی قرار گرفت. اما در سال 95 به دلیل تغییر قوانین کشورهای اطراف خلیج فارس و تمدید ویزا اتباع آن کشورها در خاک همان کشور انجام می شد و دیگر سفرهای تمدید ویزا لغو گردید. به همین ترتیب هتل گلدیس کیش بعد از بازسازی و آماده شدن برای خدمت رسانی به مسافران تور کیش فروردین به جمع هتل های کیش پیوست.

هتل گلدیس کیش در سه طبقه طراحی شده و دارای هفتاد و پنج باب اتاق و دویست و سی تخت خواب می باشد. هتل گلدیس کیش با دریا بیست دقیقه و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه کیش ده دقیقه فاصله دارد. این هتل دارای فضای سبز بسیار زیبا بوده که مکان مناسبی برای استراحت میهمانان تور کیش بهار 97 و گردشگران می باشد.

آدرس: جزیره کیش، بلوار ایران، جنب پمپ بنزین، هتل گلدیس کیش

امکانات هتل گلدیس کیش:

رستوران، لابی، کافی شاپ(ظرفیت 20 نفر)، اینترنت، یخچال، تلویزیون، ماهواره، سوئیت در تور کیش فروردین، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمل و نقل، نمارخانه و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل گلدیس کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش جزء یکی از هتل های سه ستاره جزیره کیش و در قلب جزیره کیش بنا شده است. این هتل دارای دو ساختمان مجزا فاز یک و دو (قدیمی و نوساز) می باشد. هتل قائم کیش که با نام هتل ریان قائم کیش شناخته می شود  در تور کیش فروردین 97 دارای سه طبقه و هشتاد باب اتاق و دویست و چهل تخت می باشد.

هتل قائم کیش در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار گرفته است و  در بلوار ساحل واقع شده است و دسترسی آسانی به دریای نیلگون خلیج فارس دارد. از دیگر مزایای این هتل فاصله کوتاه تا مراکز خرید کیش نظیر مرکز خرید سارینا دو و مرکز تجاری کیش می توان اشاره کرد و همچنین این هتل در مقابل بازار زیتون قرار گرفته است و تا مرکز شهر پنج دقیقه و تا فرودگاه ده دقیقه فاصله دارد. هتل قائم کیش با وجود دو ساختمان مجزا دارای یک رستوران می باشد و مسافران تور کیش بهار 97 با اقامت در این هتل می توانند از کلیه امکانات رفاهی و موقعیت خوب هتل بهره مند شوند.

امکانات هتل قائم کیش:

رستوران (با ظرفیت 200 نفر)، لابی، کافی شاپ، یخچال، تلویزیون، حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی، نمازخانه، ماهواره در تور کیش تعطیلات عید نوروز 97، اینترنت، سوئیت، استخر، سونا، آسانسور، سیستم تهویه مطبوع، قهوه خانه، ترانسفر فرودگاهی، روم سرویس، تاکسی سرویس و ... می باشد.

تلفن رزرو هتل قائم کیش: 02142632 - 88530609

 

هتل قائم کیش

 

لابی هتل قائم کیش