تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

رستوران رضایی مشهد

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11:30 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11:30 شب به مشتریان سرویس دهی می کند . در تور لحظه آخری مشهد صرف غذا در این رستوران را از دست ندهید.

 

 

 

مدرسه دودر مشهد

اگر با تور مشهد مهر 94 به مشهد سفر میکنید حتما از جاهای دیدنی مشهد  دیدن کنید . از جمله بناهای تاریخی واقع در حرم مطهر امام  رضا (ع)، باید از ساختمان مدرسه امیر سیدی مقلب به «یوسفیه» یا «دودر» نام برد که در غرب حرم مطهر مطهر مشهد  و مقابل مدرسه دیگری به نام پریزاد واقع شده است. این بنا در سال843ق ساخته شده و از نوع ابنیه چهار ایوانی و دارای غرف و حجره‌هایی بر طرفین ایوان‌ها در دو طبقه است که از نظر شکل و وسعت با یکدیگر شباهت چندانی ندارند.

مدرسه دودر مشهد دارای 600 مترمربع مساحت و 32 حجره است. در زیر گنبد جنوب شرقی بنا، سنگ قبر بانی آن «غیاث‌‌الدین امیر یوسف خواجه بهادر» دیده می‌شود که دارای معماری خواص و زیبایی میباشد. سازنده ای بنا  در سال 846ق وفات یافته است. گنبد غربی مدرسه نیز گورگاه «امیر سیدی» از امرای بزرگ عهد تیموری و خاندان بانی مدرسه است. فضای معماری بنا پس از زلزله سال 1084ق، در سال 1088ق به امر مادر شاه سلیمان صفوی مرمت شده است که به حالت اولیه بازگردانی شود.

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی که هتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 94 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق های هتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.اقامت در این هتل در تور مشهد 94 سرشار از خاطره می باشد.

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد

 

هتل سهند مشهد

هتل سهند مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که در آبان ماه سال نود ویک با دکوراسیونی بسیار شیک و مجلل افتتاح شد .این هتل دارای ۶۰ اتاق ۲ و ۳ تخته در ۶ طبقه با ظرفیت ۱۴۴ تخت و ۲۳ کاناپه جمعا ۱۶۷ نفر می باشد . فاصله حدود ۲۰۰ متری تا حرم امام رضا و بدون وسیله نقلیه حدود ۵ دقیقه پیاده روی برای زیارت حرم وقت لازم است. فاصله هتل تا فرودگاه حدود ۳۰ دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود ۱۵ دقیقه می باشد و ترنسفر مسافران محترم تور مشهد شهریور 94 از فرودگاه ، راه آهن ، ترمینال و یا نقاط دیگر شهر مقدس مشهد بصورت رایگان صورت می گیرد.رستوران هتل سهند با بهره گیری از بهترین آشپزهای ایرانی و عربی تجربیات جدید و خاطره انگیزی را در این زمینه فراهم آورد. نهار و شام در هتل سهند مشهد به صورت بوفه آزاد می باشد. کافی شاپ هتل سهند واقع در طبقه فوقانی لابی محیط دل انگیز و سر شار از آرامش را همراه با بهترین امکانات و مجربترین کادر ممکن به ارمغان می آورد.

 

 

 

 

 

خانه شیخ سعید در دبی

در تور دبی 94 حتما از این اثر تاریخی دیدن کنید. یکی از مکانهای دیدنی و تاریخی دبی خانه شیخ سعید اقامتگاه رسمی شیخ سعید آل مکتوم، امیر دبی (1958-1912) و پدر بزرگ امیر کنونی، شیخ محمد بن راشد آل مکتوم می باشد که به تازگی نیز مرمت شده است. در ساخت این خانه از معماری خانه‌های قدیم ایران در ناحیه کویر و جنوب ایران الهام گرفته شده ‌است و مواد اولیه ساخت این خانه آهک و ساروج می باشد .این خانه دارای یک حیاط بسیار بزرگ با پنج بخش مستقل برای افراد خانواده بوده است که هر بخش آن شامل یک ایوان، مهمان خانه و تعدادی اطاق می باشد . بادگیرها ، درب‌ها و پنجره‌های کنده کاری شده، نورگیر‌های مشبک چوبی ، همه تصویرگر خانه‌های قدیمی دبی  می‌باشند. این خانه که قدمت آن به سال 1896 باز می‌گردد، امروزه کلکسیون نادری از عکسهای تاریخی، سکه‌، تمبر و اسناد تاریخی دبی را در خود جای می‌دهد.ساعات بازدید این اثر تاریخی برای گردشگران تور دبی شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 8 الی 20:30 و  جمعه 15 الی 20:30 می باشد.