تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

تور کیش

اطلاعاتی درباره تور کیش

درباره هتل های کیش

هتل پانیذ کیش

 هتل 2 ستاره پانیذ کیش در روبروی پاساژ مروارید و نزدیک به بازارها و مراکز خرید بنا شده است. صبحانه و نهار و شام در این هتل سرو می شود و از امتیازات آن می توان به ترانسفر فرودگاهی و تخفیف 50 در صدی پارک دلفین ها و سیرک اشاره کرد. این هتل دارای طراحی بسیار جالب و با سبک اسپانیایی می باشد که به شکل بلوک از هم جدا می باشند. از مزیت های دیگر این هتل برای شما مسافران تور کیش آذر 96 نزدیکی آن به دریاست. در ضمن اقامت در این هتل برای کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان محاسبه می شود.هتل پانیذ کیش 3 کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد. هتل پانیذ کیش با موقعیت استثنائى و نزدیک بودن به بازارها و مراکز خرید در جزیره زیبای کیش آماده پذیرایى از شما میهمان گرامى تور کیش مى باشد. هتل پانیذ کیش همراه صبحانه، نهار، شام، تخفیف 50% پارک دلفینها و ترانسفر فرودگاهی، آسودگی خیال در رزرو هتل به شما عزیزان می دهد.

امکانات هتل پانیذ کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، یخچال، تلویزیون، سوئیت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمل و نقل، پارکینگ، ماهواره و...

آدرس :  جزیره کیش ، نوار ساحلی ، هتل پانیذ کیش

 

_پانیذ_کیش_1.jpg

_پانیذ_کیش_2.jpg

_پانیذ_کیش_3.jpg


هتل آرامیس کیش

هتل 4ستاره آرامیس کیش از بهترین گزینه های اقامتی در جزیره زیبای کیش است. اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی ان لذت ببرید. شما مهمانان تور کیش آبان 96 از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و نیز به نقاط تفریحی جزیره دسترسی داشته باشید. 

هتل 4 ستاره آرامیس کیش در مقابل بازار پردیس 1 و در مرکز جزیره زیبای کیش بنا شده است.این هتل نوساز با معماری زیبا امکانات رفاهی مناسبی را به میهمانان خود ارایه می دهد. هتل آرامیس کیش از نظر جغرافیایی در منطقه ای واقع شده است که به مکان های تفریحی و تجاری جزیره زیبای کیش به راحتی دسترسی دارد. این هتل از اتاق های 2 تا 5 تخته و بسیار راحت تشکیل شده است و می تواند یکی از انتخاب های مناسب جهت اقامت و گذراندن تعطیلات در جزیره کیش باشد.

امکانات هتل آرامیس کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی و اینترنت در واحدها، ماهواره، نمازخانه، سونا و جکوزی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس و...

 

_آرامیس__کیش_4__.jpg

2.jpg

 3.jpg

4_1.jpg

5_1.jpg

6.jpg

 


هتل آبادگران کیش

مجموعه ی هتل آبادگران کیش به صورت کاملا مجهز و زیبا میباشد.قسمت این هتل نسبت به قیمت هتل های کیش مقرون بصرفه  بوده و محیطی آرام و دلپذیر برای آن دسته از مسافرینی که هزینه برای آنها مهم است فراهم آورده است. موقعیت جغرافیایی هتل ساحلی میباشد که امکان لذت بردن از تفریحات دوچرخه سواری در کنار دریا و سرو غذا در رستوران میر مهنا را برای مسافران تور کیش اسان کرده است. از دیگر امکانات این هتل: کافى شاپ - لاندرى - مینى بار و صندوق امانات می باشد. میهمانان تور کیش نوروز 97 میتوانند در اتاق های مجهز به لوازم مدرن و راحت خود، به استراحت بپردازند. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقیقه با ماشین میباشد که از لحاظ موقعیت مناسب میباشد. این مجموعه به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد.

نرخ ها علی الحساب می باشد و احتمال افزایش نرخ در ایام خاص وجود دارد.

_آبادگران_کیش.jpg

_آبادگران_کیش1.jpg

_آبادگران_کیش2.jpg

_آبادگران_کیش4.jpg


 هتل آفتاب شرق کیش

_آفتاب_شرق_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گرید B          تعداد اتاق ها : 46

آدرس : کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

 

هتل 3 ستاره آفتاب شرق که در ابتدای جاده جهان و در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش بنا شده است. در لابی این هتل یک کافی نت با اینترنت پرسرعت برای رفاه هرچه بیشتر میهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. البته در لابی این هتل نیز اینترنت پرسرعت برای استفاده مسافران وجود دارد. در طبقه همکف این هتل کافی شاپ با ظرفیت 30 نفر وجود دارد. در طبقه اول هتل آفتاب شرق کیش یک میز بیلیارد برای سرگرمی میهمانان تور کیش مهر 96 وجود دارد.هتل 3ستاره آفتاب شرق کیش هتلی است ساحلی در منطقه ی بومی نشین جزیره زیبای کیش، واقع در ابتدای جاده جهان امکانات و خدمات جانبی هتل آفتاب شرق مسافران را شیفته هتل آفتاب شرق می نمایید این هتل 10 دقیقه تا فرئدگاه کیش و 5 دقیقه تا مراکز خرید جزیره فاصله دارد. این هتل ازخدمات رایگانی چون ناهار و دوچرخه سواری برخوردار می باشد که یکی از امکانات درخور توجه هتل آفتاب شرق کیش برای شما مسافران تور کیش شهریور 96 است.

امکانات هتل آفتاب شرق کیش:

امکانات رفاهی: لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، ماهواره، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، آژانس خدمات مسافرتی،   خدمات خانه داری، فضای سبز، نمازخانه، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، پارک کودکان، خشکشویی و...

امکانات ورزشی: اتاق بیلیارد، پیست دوچرخه سواری، اجاره اتومبیل، سالن ورزشی

آدرس: کیش ،میر مهنا ،میدان سعدی

_آفتاب_شرق_1.JPG

_آفتاب_شرق_کیش_2.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_3.jpg

_آفتاب_شرق_کیش_4.jpg


هتل آنا کیش

_آنا_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره           تعداد اتاق ها : 68

آدرس :  کیش ،میدان امیرکبیر ،جنب پاساژپارس نیک

 

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان تور کیش پاییز 96 ارایه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه تا مراکز خرید فاصله دارد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

_آنا_کیش_1.jpg

_آنا_کیش_2.JPG

قیمت هتل های کیش


هتل پارس نیک کیش

هتل پارس نیک کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که به دلیل قرار گرفتن در محیط آرام و دارا بودن اتاق ها و لابی شیک و زیبا مورد استقبال گردشگران واقu شده است. هتل سه ستاره پارس نیک با ارائه ی بهترین خدمات در قلب جزیره ی زیبای کیش نظر همه ی مسافران تور کیش شهریور 96را به خود جلب کرده است. صبحانه بصورت بوفه میباشد و دارای اتاق نگهداری کودک خاطره خوشی را برای شما بوجود میاورد این هتل در نزدیکی بازارمروارید قرار گرفته و تا حدودی نیز به بازارهای دیگر و دریا نزدیک می باشد. هتل پارس نیک کیش 15 دقیقه با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد. قیمت اتاق ها در این هتل نسبت به هتل های 3 ستاره دیگر جزیره مناسب تر می باشد.

امکانات هتل پارس نیک کیش:

لابی، رستوران مجهز به انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ،  یخچال ، تلویزیون مجهز به ماهواره، سرویس فرنگی ، پارکینگ ، حمل و نقل، روم سرویس، مینی بار، لاندری، صندوق امانات در داخل رسپشن، سیستم خنک کننده

آدرس : جزیره کیش، میدان امیر کبیر، هتل پارس نیک

_پارس_نیک_1.jpg

_پارس_نیک_2.jpg

_پارس_نیک_3.jpg

_پارس_نیک_5.jpg

_پارس_نیک_4.jpg


 هتل آپارتمان شباویز کیش 

هتل 2 ستاره شباویز کیش در زمینی به مساحت 20000 هزار مترمربع در ابتدای جاده جهان واقع در جنوب شرقی جزیره زیبای کیش بنا شده است. این هتل به صورت ویلایی طراحی شده و با  قیمت مناسبی که دارد باعث جلب رضایت گردشگران تور کیش پاییز 96 واقع شده است. هتل شباویز کیش از 92 اتاق و 276 تخت خواب تشکیل شده است. این اتاق ها برای استراحت و آرامش بسیار مناسب می باشند. استقبال فرودگاهی از مزایای این هتل به شمار می رود. اطراف این هتل فضای سبز بسیار مناسبی وجود دارد. ظرفیت اتاق ها در این مجموعه 2 تا 5 تخته می باشند که هیچ یک از آنها قابلیت نفر اضافه را ندارد. هتل شباویز کیش از فرودگاه 11 کیلومتر فاصله دارد که با اتومبیل 14 دقیقه زمان می برد. این هتل با دریا 5 دقیقه فاصله. یکی از تفاوت های این هتل ساختار چوبی آن است که فاقد لوله کشی گاز می باشد به همین جهت امکان درست کردن غذا در این اتاق ها وجود ندارد.

 امکانات هتل شباویز کیش:

 لابی، پارکینگ، لاندری، کافی شاپ، ماهواره، صندوق امانات، تلفن، یخچال، سرویس ایرانی، حمام و صبحانه رایگان، سیستم اعلام حریق، تاکسی سرویس، نمازخانه .هتل شباویز کیش مجموعه ویلایی، با توجه به قیمت مناسب  وفضای سبز دلپزیر هتل رضایت مشتریان را جلب خواهد نمود، هتل شباویز در مسیر جاده جهان دور جزیره کیش می باشد . آسودگی خیال در رزرو هتل شباویز کیش

_شباویز_کیش.jpg

_شباویز_کیش_2.jpg

_شباویز_کیش_1.jpg


هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی ,دیدنی های کیش با ویلاهای زیبا و مدرن در کنار ساحل جزیره زیبای کیش با موسیقی زنده در رستوران معروف دیدنیها مسافران تور کیش سایر هتلها را جهت سرو عذا در رستوران خود به هتل دیدنیها جذب می نماید. آسودگی خیال با رزرو هتل دیدنی ها کیش.هتل 3 ستاره دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان ساخته شده است. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است در ساحل جزیره زیبای کیش ساخته شده است.در رستوران معروف این مجموعه موسیقی زنده نواخته می شود که همین امر به جذابیت های هتل دیدنیهای کیش می افزاید و باعث می شود مسافران تور کیش مهر 96 هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل دارای 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات هتل دیدنیهای کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، خدمان خانه داری، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه و...

_دیدنیها_5.jpg

_دیدنیها_1.jpg

_دیدنیها_2.jpg

 


هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا کیش در محیطی سبز و بسیار زیبا در بین میدان ساحل و میدان امیرکبیر واق شده است. این هتل با دریا فاصله بسیار کمی دارد و در منطقه سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار گرفته است که این خود یک امتیاز برای این هتل محسوب می شود. نمای داخل هتل بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد.نزدیکی به دریا و مراکز خرید یکی ازمهمترین  دلایل انتخاب هتل هلیا می باشد. اگر به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری و خرید به کیش می روید به رزرو این هتل فکر کنید. این هتل اقامتگاهی 4 ستاره در نوار سیاحتی جزیره کیش است و در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. هتل هلیا با فراهم نمودن امکانات رفاهی و تفریحی مناسب سعی کرده است تا استراحتگاهی آسوده برای مسافران و گردشگران مهیا سازد. کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته که اینترنت آن نیز فعال است آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش نوروز 97 می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش دارای اتاقهای 2 تا 5 تخته می باشد و این اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل را دارا می باشد.هتل هلیا کیش از سرویس منظم فرودگاهی برخوردار بوده و نیز ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین گرامی می باشد. میهمانان تور کیش عزیز می توانند به وسیله برنامه های تفریحی و گردشگری هتل برای خود و خانواده خود لحظات شاد و مفرحی را رقم بزنند. فاصله هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 مت می باشد و ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

امکانات هتل هلیا کیش:

روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

 

_هلیا_کیش_1.jpg

_هلیا_کیش_3.jpg

_هلیا_کیش_2.jpg

 


هتل سارا کیش

هتل سارا کیش جزء هتل های 4 ستاره کیش می باشد که در سال 1388 درقلب مراکز تفریحی و تجاری کیشبنا شده است. این هتل از 4 طبقه و 72 اتاق تشکیل شده است که اتاق ها دارای امکانات رفاهی برای مسافران و میهمانان تور کیش آبان 96 می باشد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به بازارهای پردیس 1 و 2، بازار مرکز تجاری، پانیذ، هایپرمارکتدارد و به دریا، اسکله، اماکن تفریحی و گردشگری، ادارات و بانک ها نزدیک می باشد. هتل سارا کیش به صورت بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و محیطی بسیار آرام و مناسب را برای میهمانان تور کیش فراهم آورده است. هتل  چهار ستاره سارا اقامتگاهی زیبا در قلب مراکز تجاری  و تفریحی جزیره کیش است. این هتل دسترسی آسانی به مراکز خرید ، بازارها و نیز اماکن گردشگری و تفریحی چون دریا و اسکله تفریحی دارد. با اقامت در این هتل می توانید از چشم اندازهای تماشایی دریا لذت ببرید و با اجاره اتومبیل های سال لحظات مهیجی را تجربه کنید. به چایخانه سنتی هتل بروید و یا از غذاهای لذیذ و مطبوع رستوران میل کنید. هتل سارا از گزینه های زیبای اقامتی در کیش است که می تواند لحظات به یاد ماندنی را برای شما مهمانان تور کیش آذر 96 رقم بزند.

امکانات هتل سارا کیش:

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی، سالن پذیرایی، آنتن مرکزی، مینی بار، تاکسی سرویس،خدمات خانه داری 24ساعته، فضای سبز، اعلام حریق، پاورسوئیچ، اینترنت داخل لابی و...

آدرس : جنب بازارپردیسان ،خیابان رودکی

_سارا_کیش_1.jpg

_سارا_کیش_2.jpg

_سارا_کیش_3.jpg

_سارا_کیش_4.jpg

_سارا_کیش_5.jpg

هتل های خوب کیش


 هتل تماشا کیش

این هتل در سال 1377 به عنوان یک هتل 3 ستاره به بهره برداری رسید. این هتل در سال 1391 برای رفاه بیشتر میهمانان گرامی بازسازی شد. هتل تماشا کیش نسبت به ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس و بازار در موقعیت مناسبی قرار گرفته است که همین امر باعث میشود مسافرین محترم تور کیش آبان 96 تعطیلات خوبی را دراین هتل بگذرانند. صبحانه و نهار و شام در هتل تماشا کیش از کیفیت خوبی برخوردار است. این هتل برای رفاه میهمانان عزیز در جزیره زیبای کیش سرویس استقبال فرودگاهی را درنظر گرفته است و نیز به آنها 50 درصد تخفیف پارک دلفین ها را ارایه می هد. این هتل دارای 60 اتاق با ظرفیت 2 و 3 و 4 و 5 تخته می باشد و از حدود 22 پرسنل تشکیل شده است. هزینه اقامت برای کودک 2 تا 5 سال در هتل تماشا کیش 7 هراز تومان و کودک بالای 5 سال اندازه یک شخص بزرگسال محاسبه می شود.

هتل تماشا در جزیره کیش و در موقعیتی مناسب از نظر بازار و ساحل زیبای خلیج فارس قرار گرفته که می توانید تعطیلات و سفر و تور خوبی را در آن بگذرانید. صبحانه و ناهار و شام شما در این هتل فراهم است و شما مسافران تور کیش آذر 96 می توانید از کیفیت آن ها لذت ببرید. اگر از طریق خطوط هوایی وارد کیش شوید سرویس های این هتل برای خوش آمد گویی در فرودگاه حضور خواهند داشت و از طرفی به ساکنین این هتل تخفیف ۵۰ درصدی پارک دلفین ها داده می شود.

امکانات رفاهی هتل تماشا کیش شامل: لابی، رستوران، کافی شاپ، نمازخانه، لاندری، ماهواره، آسانسور، صندوق امانات اختصاصی، پارکینگ و ... می باشد.

هتل تماشا کیش حدود 10 دقیقه با فرودگاه و حدود 8 دقیقه با بازار فاصله دارد. ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 و ساعت تحویل اتاق ساعت 14 می باشد.

_تماشا_کیش_6.jpg

_تماشا_کیش_1.jpg

_تماشا_کیش_2.jpg

_تماشا_کیش_3.jpg

_تماشا_کیش_4.jpg


هتل آرامش کیش

  هتل 4 ستاره آرامش کیش درسال 1390 در بلوار دریا کیش و در مقابل بازار زیتون بنا شد. این هتل به دریا و اسکله تفریحی و بازارها و مکان های گردشگری بسیار نزدیک است. تعدادی ازاتاق های این هتل مشرف به دریا و تعدادی هم مشرف به جزیره می باشد. فاصله این هتل با ماشین 20 دقیقه می باشد.هتل زیبای آرامش کیش، در یکی از بهترین مناطق تفریحی و گردشگری جزیره زیبای کیش واقع شده. نزدیکی به بازارهای اصلی شهر نظیر: بازار ونوس و  بازار مریم، بازار زیتون، بازار مرکز تجاری و دسترسی آسان به مراکز تفریحی نظیر: اسکله بزرگ تفریحی، بولینگ مریم، مرکز ورزش های دریایی و غیره، سبب شده تا هتل آرامش از موقعیتی منحصر به فردی برخوردار باشد.

امکانات هتل آرامش کیش برای شما مسافران تور کیش نوروز 97 :

لابی، رستوران، کافی شاپ، لاندری، برق اضطراری، سیستم اطفای حریق، استقبال فرودگاهی، صبحانه بوفه، اینترنت، تورها یتفریحی و...

نشانی: جزیره کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا

_آرامش_کیش.jpg

_آرامش_کیش_6.jpg

_آرامش_کیش_2.jpg

_آرامش_کیش_4.jpg

_آرامش_کیش_1.jpg


هتل تاپ رز کیش

هتل 3 ستاره تاپ رز کیش در قلب جزیره زیبای کیش و در فاصله بسیار کمی از ساحل و در مرکز شهر کیش واقع شده است و فاصله آن تا مراکز خرید پانیذ حدود 10 دقیقه و تا بازار پردیس حدود 7 دقیقه پیاده روی می باشد . این هتل در یکی از منطقه های گردشگری خوب کیش واقع شده است با انتخاب این هتل شما مسافران تور کیش مهر 96 آسودگی سفر را به همره خواهید داشت در زمینی به مساحت 13 هزار هکتار بنا شده است. این هتل از 50 اتاق و 140 تخت خواب تشکیل شده است و دارای 37 ویلای ساحلی که مشرف به ساحل می باشد و کمتر از 50 متر با دریا و اسکله فاصله دارد. هتل تاپ رز کیش روبروی بازار پردیس در انتهای خیابان ابن سینا واقع شده است و با مرکز خرید پانیذ 10 دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد.

امکانات هتل تاپ رز کیش:

رستوران شامل انواع غذاهای داخلی و خارجی، کافی شاپ سنتی در محیطی بسیار زیبا، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سیستم  ماهواره برای تلویزیون اتاق ها، صندوق امانات، خدمات خانه داری، اینترنت پر سرعت وایرلس، کانتر خدمات گردشگرى، خدمات لاندرى و ترانسفر      

_تاپ_رز_کیش.jpg

-تاپ-رز3.jpg

_تاپ_رز_کیش_1.jpg


هتل پالاس کیش

پروژه هتل پالاس کیش در بهترین موقعیت جغرافیایی جزیره زیبای کیش در زمینی به مساحت 10500 متر مربع و با زیر بنای 25048 متر طبق پروانه ساخت به شماره 4395/90 با به کارگیری ضوابط استاندارد هتل  طراحی و در حال اجرا می باشد این طبق آخرین اطلاعات دریافتی از مدیر اجرایی این پروژه قرار است در سال 1394 شروع بکار کند .وجه تمایز هتل پنج ستاره پالاس کیش به هتل های موجود در جزیره زیبای کیش، استخر روباز در طبقه پانزدهم برای شما مسافران تور کیش پاییز 96 و سالن سینما به گنجایش 264 صندلی و سالن مجلل فرهنگی جهت برگزاری نمایشگاه های هنری و فرهنگی  می‌باشد.

هتل پالاس کیش


هتل شایان کیش

یکی از نامی ترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش هتل شایان می باشد که هر ساله تعداد قابل توجه ایی از مسافران تور کیشدر آن اقامت می کنند از نکات قابل توجه ایی که مسافران را تحت تاثیر قرار می دهد خدمات و اتاق های لوکس هتل با چشم اندازی زیبا از دریای نیلگون خلیج فارس می باشد،موقعیت جغرافیایی هتل به گونه ایی می باشد که شما گردشگران تور کیش شهریور 96 به مراکز خریدی چون بازار بزرگ زیتون،مرکز تجاری کیش و مرکز خرید ونوس نزدیک می باشد،امکانات هتل شامل رستوران های متعدد،سالن بیلیارد،اینترنت،کافی نت،یخچال تلویزیون،تلفن،آنتن مرکز،صندوق امانات،اتاق جلسات،اتاق همایش،فضای سبز،جشن ها و جنگ های شبانه و... از امکانات این هتل مجلل محسوب می شود.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

بهترین هتل های کیش


هتل داریوش کیش

_داریوش_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل پنج ستاره گرید B           تعداد اتاق ها : 168

آدرس : کیش ،میدان داریوش

هتل پنج ستاره داریوش در سواحل شرقی نگین خلیج نیلگون همیشه فارس با معماری بی‌نظیر در زمینى به وسعت ۱۲۱۳۳۰ متر مربع از منحصر به فردترین هتل‌های جنوب کشور است و با فضایی مجلل و بسیار زیبا در قلب خلیج همیشگی فارس قرار دارد.هتل زیبای داریوش کیش یادآور تاریخ کهن ایران زمین است. شما مسافران تور کیش شهریور 96 در این هتل زیبا می‌توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی نوش جان کنید. از تورهای بازدید باغ پرندگان، دلفین‌ها و آکواریوم‌هابهره‌مند شوید و سرگرمی‌های دریایی داشته باشید. در هتل بزرگ داریوش می‌توانید اقامتی متفاوت با استشمام تاریخ تجربه کنید.


هتل آریان کیش

_آریان_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل چهار ستاره           تعداد اتاق ها : 68

آدرس :  کیش،میدان امیر کبیر،جنب هتل مریم

هتل چهار ستاره  آریان با امکانات رفاهی عالی و لوکس در جزیره زیبای کیش است. نزدیکی هتل به مراکز تجاری و خرید و دسترسی آسان آن به دریا توام با امکانات رفاهی مناسب این هتل زیبا را به یکی از بهترین هتل های جزیره تبدیل کرده است. رستوران هتل با غذاهای خوش طعم  و متنوع ایرانی محیطی مطبوع  و فراموش نشدنی برای مسافران تور کیش پاییز 96 فراهم نموده است. از ویژگی های متمایز این رستوران نداشتن محدودیت زمانی در صرف غذا است.


هتل گراند کیش

_گراند_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره           تعداد اتاق ها : 60

آدرس :  کیش،روبه روی بازار ونوس

شروع قیمت از 210,000 تومان

هتل گراند کیش با بهترین امکانات در موقعیت بسیار خوبى نسبت به دریا و بازارهای جزیره کیش قرار دارد. پیاده تا دریا حدود 7 دقیقه وتا بازار ونوس (نزدیکترین بازار تا هتل گراند) 5 دقیقه و تا بازار زیتون 7 دقیقه راه مى باشد. اکثر اتاقهاى هتل گراند کیش  از دید دریا برخوردار بوده و اکثر داراى تراس مى باشد. آسودگی خیال شما مسافران تور کیش مهر 96 با رزرو هتل گراند کیش. 


هتل آنا کیش

هتل 3 ستاره آنا کیش در سال 1377 در زمینی با مساحت 8500 متر مربع در دو طبقه بنا شد. این هتل بین دو بازار مروارید و زیتون قرار گرفته به طوری که 10 دقیقه پیاده روی لازم است تا بتوانید از این بازارها دیدن فرمائید این هتل از لحاظ منطقه جغرافیایی در بهترین منطقه جزیره کیش قرار دارد  این هتل جزو یکی از هتل های کیش است که از قیمت مناسب تری نسبت به هتل های 3 ستاره برخوردار می باشد و در میدان امیرکبیر واقع شده است. با توجه به 3 ستاره بودن این هتل خدماتی در حد یک هتل 4 ستاره را به میهمانان خود اراییه می دهد. هتل آنا کیش در محوطه ای بسیار و زیبا و باطراوت ساخته شده که یکی از مزیت های شاخص این هتل به شمار می رود. همین مزیت جلوه ی زیبایی را در شب به این هتل می بخشد که باعث می شود میهمانان تور کیش نوروز 97 این هتل لحظات بسیار زیبایی را دراین هتل سپری کنند. هتل آنا کیش از 152 اتاق تشکیل شده که هر اتاق آن ظرفیت 1 تا 5 نفر را دارا می باشد. این هتل 5 دقیقه با ماشین تا فرودگاه و 5 دقیقه تا مراکز خرید فاصله دارد.

امکانات هتل آنا کیش:

لابی، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، پارک کودکان، خدمات خانه داری، فضای سبز، سالن ورزشی، نمازخانه، آژانس خدمات مسافرتی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت در لابی و اینترنت در واحد، لاندری، کافی نت، فروشگاه و غرفه، گشت سیاحتى جزیره سرویس ۲۴ساعته، امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها و...

_آنا_کیش_1.jpg

_آنا_کیش_2.JPG


 

هتل فلامینگو  کیش

 

 44.jpg 

 

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

 

نوع هتل: هتل چهار ستاره گرید A           تعداد اتاق ها : 205

 

آدرس : کیش ،میدان امیر کبیر ،بلوار دریا

 

هتل چهار ستاره ی فلامینگو  کیش با مساحت 27000 متر مربع در قلب جزیره زیبای  کیش در ضلع غربی بلوار دریا و فضای سبز روح انگیز به همراه آبنما ها و آلاچیق های زیبا و چشم انداز به آبهای نیلگون خلیج  همیشگی فارس واقع گردیده است. طراحی معماری هتل فلامینگو کیش به صورت اتاق های ویلایی در فاز 1و2 و ساختاری متفاوت در فاز جدید انجام گردیده که مشتمل بر202 اتاق و سوئیت می باشد. هتل زیبای فلامینگو دسترسیآسان به مراکز خرید و تفریحی جزیره را برای شما مسافران تور کیش آبان 96 امکانپذیر نموده که از جمله این مراکز می توان به بازارهای مروارید، زیتون، پانیذ، مرکز تجاری کیش، ونوس، مریم، هایپرمارکت و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) و بولینگ مریم اشاره نمود.

 

 

 

122.jpg

 

13.jpg

 

15.jpg

 

22.jpg


هتل لوتوس کیش

lotus_hotel_6.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گرید B           تعداد اتاق ها : 110

آدرس :  جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید ) هتل لوتوس

هتل لوتوس کیش که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، این هتل در بهترین منطقه گردشگری کیش و موقعیتی مکانی خوبی برای خرید از بازرها برای گردشگران تور کیش آذر 96 قرار گرفته در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

 

lotus_hotel_3.jpg

lotus_hotel_4.jpg

 

معرفی هتل های کیش


هتل پارسیان کیش

هتل 3 ستاره پارسیان در سال 1374 در جزیره زیبای بنا شده است. این هتل در میان دو بازار مرکزی تجاری و زیتون قرار دارد. هتل پارسیان کیش 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و دارای استبال فرودگاهی می باشد. این هتل نزدیک به دریا می باشد و یکی از دلایل معروف بودن این هتل می توان به دسترسی آسان آن به اماکن و اسکله تفریحی در خدمات و امکانات مناسب آن اشاره کرد. در اطراف این هتل چشم انداز های زیبا و بی نظیر وجود دارد که این خود به تنهایی به جاذبه های این هتل می افزاید. هتل پارسیان از 100 آپارتمان و سوییت تشکیل شده است که ابعاد این اتاق ها 70 تا 120 متر می باشد و ظرفیت آن ها 7 تا 10 نفر است. آپارتمان های دو خوابه هتل پارسیان کیش در میان هتل های جزیره کیش بی نظیر و بی همتا است. رستوران های هتل پارسیان کیش انواع متنوع غذاها،مانند: دریایی و فست فود، کبابی، را تدارک دیده است. در هتل پارسیان از دوربین های مدار بسته استفاده شده است که باعث امنیت و آسایش هر چه بیشتر میهمانان گرامی تور کیش پاییز 96 می شود . همچنین نیروهای حراست آموزش دیده و مجرب به صورت شبانه روزی تامین امنیت هتل را بر عهده گرفته اند. در طبقه بالای لابی هتل رستوران غذای دریایی و ایرانی وجود دارد با حدود 100 نفر ظرفیت میزبان شبانه روزی گردشگران می باشد. رستوران فست فود پیتزا پارسیان بهترین و مشهور ترین پیتزا و ساندویچ از جمله ساندویچ تنوری و سرد، انواع مختلف پیتزا، مرغ سوخاری و... در سطح جزیره کیش را به مسافران تور کیش شهریور 96ارایه می دهد که با ظرفیت حدود 60 نفر در محوطه بیرونی هتل قرار گرفته است. این هتل دارای سالن همایش با گنجایش 140 نفر جهت برگزاری همایش ها و مراسم که به امکانات پیشرفته تصویری و صوتی و ویدئو پروژکتور تجهیز شده است مورد استفاده ارگان ها و نهادها و موسسات دولتی و خصوصی قرار می گیرد.

_پارسیان_کیش.jpg

امکانات هتل پارسیان کیش:

رستوران، کافی نت، کافی شاپ، لاندری، روم سرویس 24 ساعته، سالن کنفرانس، مینی بار، صندوق امانات، ماهواره در داخل اتاقها،  گشت سیاحتى جزیره و گشت بازارها، آرایشگاه بانوان، آرایشگاه آقایان، خشکشویی،اجاره اتومبیل بدون راننده و ...

آدرس : میدان ساحل، جنب بازار زیتون

_پارسیان_کیش_1.jpg

_پارسیان_کیش_2.jpg

_پارسیان_کیش_3.jpg

_پارسیان_کیش_4.jpg

_پارسیان_کیش_5.jpg

 


هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب برای شما مسافران تور کیش مهر 96 می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طاحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

iran_hotel_1.jpg

 

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

iran_hotel_2.jpg

iran_hotel_3.jpg

iran_hotel_5.jpg

iran_hotel_4.jpg

iran_hotel_6.jpg

iran_hotel_7.jpg


هتل پارمیس کیش

_پارمیس_کیش.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png   

نوع هتل: هتل پنج ستاره گرید B       تعداد اتاق ها : 168

آدرس : کیش ،میدان پردیس

هتل پنج ستاره ی پارمیس اقامتگاهی مجهز در جزیره زیبای کیش است. با موقعیتی در نزدیکی مراکز خرید و اماکن تفریحی جزیره، موقعیتی استثنایی به این هتل داده است.. این هتل در سال 1385 افتتاح گردیده و یکی از پر طرفدارترین هتلهای جزیره میباشد که هم از لحاظ کیفیت سرویس دهی و غذایی , تنوع اتاقها , موقعیت مرکزی در جزیره , برخورد خوب پرسنل و دارا بودن امکاناتی چون:سالن بیلیارد - استخر، سونا ، جکوزى - آرایشگاه مردانه و زنانه - کافى شاپ - کافى نت - فروشگاه - سالن همایش با ظرفیت 200 نفر- استفاده از اینترنت در اتاق، پیشرو در میان هتلها میباشد. هتل پارمیس داراى چهار رستوران به شرح ذیل مى باشد :دو رستوران با ارائه غذاى ایرانى و فرنگى ،رستوران سنتى با معمارى منحصر به فرد دوران صفویه و رستوران خانه اسپاگتى با انواع غذاهاى ایتالیایى خدمات رایگان هتل شامل صبحانه و نهار به صورت بوفه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت برای مهمانان تور کیش نوروز 97 ، سرو میوه و آب معدنی در عصر، استخر و سونا و جکوزی و سرو چای و قهوه در اتاق می باشد.


  هتل لوتوس کیش

lotus_hotel_6.jpg  

ic_staron.pngic_staron.pngic_staron.png

نوع هتل: هتل سه ستاره گرید B           تعداد اتاق ها : 110

آدرس :  جزیره کیش ، میدان امیر کبیر (روبروی پاساژ مروارید ) هتل لوتوس

هتل لوتوس کیش که با الهام از ایران قدیم و بناهای دوره هخامنشیان به بهترین وجه تزیین و آراسته شده است، این هتل در بهترین منطقه گردشگری کیش و وقعیتی مکانی خوبی برای خرید از بازرها برای گردشگران تور کیش آبان 96 قرار گرفته در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و 3 طبقه در آبان ماه 1390 افتتاح گردید. هتل بین المللی لوتوس کیش دارای لابی به مساحت 1000 متر مربع، رستوران غذای ایرانی و فرنگی به مساحت 1000 متر مربع، آشپزخانه به مساحت 400 متر مربع، 2 آسانسور، کافی شاپ و مینی بار است. این هتل شامل 72 اتاق می باشد که از این میان، 40 اتاق دارای ظرفیت بیش از 3 نفر است. همچنین محوطه باغی با مساحت بالغ بر 1200 متر مربع این هتل را احاطه نموده است.نام قدیم هتل لاله بوده است. این هتل بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است.

باطلاع می رسانیم نرخ اقامت در این هتل از اول دی ماه تا اطلاع ثانوی همراه با ناهار می باشد.

 

lotus_hotel_3.jpg

lotus_hotel_4.jpg


هتل شایگان کیش

_شایگان.jpg  

نوع هتل: 5 ستاره تاپ        تعداد اتاق ها : 140

آدرس : کیش،ابتدای بلوار رودکی 

 

هتل 5 ستاره شایگان کیش در زمینی به مساحت 15000 مترمربع و در بهترین نقطه از نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش قرار دارد.

این هتل دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای رنگ بندی متنوع و امکانات کامل اقامتی و رفاهی هستند.

هتل  زیبای شایگان کیش با مشرف بودن عمده اتاقها به آبهای نیلگون خلیج همیشه  فارس و رنگ آمیزی متنوع طبقات موجب گردیده مهمانان تور کیش آذر 96 از رضایت خاطر بیشتری از این هتل یاد نمایند.  هتل شایگان کیش با دسترسی پیاده 2 تا 5 دقیقه ای به بازارهای پانیذ و مرکز تجاری پردیس از جایگاه ویژه ای برخوردار است.